bu yedi bitirdi beni. annemin dudak kenarında bir leke var. biyopsi yapılsın deidler. 1 haftadır araştıyorum.lekelerle karşılaştıyorum ve kendi kendime en kötü teşhisi koydum. ve hep böyleyim ben. bu huyumu nasıl bırakıcam. annem daha biyopsi vermedi bi doktora daha gidecek. ama ben internette gördükleirmden okududuklarımdan okadar etkileniyorumki 😭😭