birprensannesi19 Ben kademeli olarak bırakma aşamasındayım.🌼İlk önce gündüz emzirme sayısını azalttım zamanla gündüz emzirmeyi bıraktım.Gece emiyordu 3 gündür gece de emzirmiyorum,uykuları çok iyi düzene girdi erken mi acaba mı diyordum ama sanırım en doğru karar buymuş ✨🥹 16.5aylık şuanda