Herkese merhaba hanımlar
Eşimle gurbette olduğumuzdan dolayı bebeğim tek kalmasın diye bilerek isteyerek ikinci bir bebek yaptık hiç pişman değilim bakabileceğime de eminim
Sadece size birkaç sorum olacak
Niye sizler bebeğiniz varken hamile kaldığınıza beslenmenize ne kadar dikkat edebildiniz şu anda midem bulanıyor ve hiçbir şey doğru düzgün yiyemiyorum şu anda oğlumu emziriyorum acaba sizler ne kadar süreye kadar emzirdiniz doktor şu anda sorun yok ama 4 ayında kes dedi bana sizler neler yaptınız