melsayse haleleyla ben üniversiteyi Bursa’da okudum. 8 yıl oldu gitmeyeli. geçen arkadaşım gitmişti ondan gördüm değişiklik yapmışlardı. Herhalde bu hale geldi diye düşündüm 🤣Bursayı çok severim bu arada fotoğrafı görünce bi duygulandım. 🥹
haleleyla melsayse yaptılarrr son halinide biliyorum amaaaa dedmkii gebemii yaptılar haniiii ☺️☺️☺️bayılıyorummmm kozahanda kahve içmeye😋😋
melsayse haleleyla ben yeni halini de fotoğraflarda gördüm. Bursa’da yaşıyorsunuz sanırım benim yerime de için☺️imkanım olursa gelmek istiyorum Bursa’ya 🙏
haleleyla melsayse Evettt canımmmm burda yaşıyorummm☺️☺️☺️Bursa’nın tadını alan bırakamıyorrrr😍inşallah gelirsinizzzz