Oğlum yenidoğan zamanından beri banyo yapmayı sevmiyor. İlk banyosunda kayınvalidem yıkadı ve çocuğu öyle evire çevire yıkadı ki çocuk neye uğradığını şaşırdı. Neyse aylarca uğraştım oyun yaptım falan bi şekilde sevdirdim en azından sadece kafasına su dökülürken ağlıyordu. Bayramda yine gittik yıkamadım orda biliyorum başıma gelecekleri çünkü. Treni kaçırdık birkaç gün daha kaldık derken çocuk koktu kayınvalidem de yıkayalım dedi. Yine aynı evire çevire yıkanma. Çitiledi çocuğu resmen çocuk suyla bi oyun yapacaktı yok direkt kafasından aşağı su boca etti. Bayramdan beri çocuğu sadece 1 kere yıkayabildim az önce de kafasını yıkadım işte 2. Çünkü katıla katıla ağlıyor tutamıyorum yani. Ne önerirsiniz