Kızlar benim kızın alerjisi var doğum gününde Pasta yapmak istiyorum ona ama asla pandispanya tutturamıyorum olmuyor ya ortası çöker ya keserken dağılır yüzlerce kez denedim allah aşkına nedir bu pandispanyanın sırrı şöyle güzel bir pasta yapamaz mıyım simdidwn teşekkürler