Benim çocuğum da Sarılık değeri en son üç Geldi.
Kan uyuşmazlığından dolayı ikinci aya kadar sürebilir denilmişti.
Şu an 28 günlük ama sürekli uyuyor
Uyandıramıyorum resmen
Acıkınca da ağlamıyor emmıyor bazen ) mama bile almak istemiyor
Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım