atlasand 4 günlük bebek için 2 saatte besleme çok fazla. Aç kalıp sarılığın yükselmesine sebep olabilirsiniz. Henüz emmeyi bile tam anlamıyla bilmiyorlar, çene kasları kuvvetli olmadığı için içtiği süt minnacık bir şey zaten. Sürekli meme de durmak ister, anne kucağı ister. Emmese bile ister yani. Bence 1 saat 1,5 saatte bir emzirmek gerekiyor. Benimde oğlumun sarılık değeri 9 civarındaydı. Saatte bir sürekli emzirdim. Hani 2-3 aylık bebek değil ki acıkmasını bekleyip karnını doyuralım. 1 hafta sürmedi değeri düzene girdi. Sürekli emzirmek tek çaresi.