tugbissstt 2 aydır nerdeyse hep böyle devam ettik akşam en geç 10 buçuk gibi uyuyor sabah 6 7 ye kadar kesintisiz uyuyor başlarda tabikide 1 2 kere kalkıyordu ama yaklaşık 1 aydır böyle büyüdükçe değişir mi sizce siz neler yaşadınız
barismom tugbissstt değişir hastalık Allah korusun olmaz inşallah diş ayrılık kaygısı hareket artıyor dönüp uyanma emekleyip uyanma ayağa kalkma falan derken değişiyor sürekli ama her bebek aynı olacak diye Bi şey yok en çok diş zamanı ve şuan ayrılık kaygısı çok zorluyor beni ilk 5 ay iyiydi uyku sonra bozdu
hulya_10 tugbissstt bizde değişti maalesef 3 aylıkken 8-4 uyur emer geri uyurdu 4. aya doğru uyku gerilemesi muhabbetinde bozuldu şu an 5.5 aylık günden güne değişiyor çok sık uyandığı oluyor 3 kere uyandığı güne iyi uyudu diyorum 🥲 her çocuk aynı olmuyor tabii inşallah sizinki bozulmaz
[silindi] tugbissstt neyle besliyorsunuz bizimki de 2 aylık hala gece 3 defa uyanıyor düzenli olarak. beziydi gazıydı derken her uyandığında 40 dakikamız geçiyor.
tugbissstt barismom yani ataklarda falan değişiyor🥲🥲 gün içinde akşam üstüne doğru aşırı huzursuz oluyor hiç uyumuyor belkide onun yorgunluğundan uyuyor bilmiyorum bu günlerin kıymetini bileyim o zaman🫣
barismom tugbissstt vallahi bil 7 5 aylıkta beri 8. ay atangındayız 9. 5 oldu Bi çıkamadık lavaboya gidiyorum bas bas bağırıyor nerdesin diye sürekli gözü üstümde 🤣
momica değişiyor bebeğim de öyleydi 1 kere kalkardı şimdi 2-3 kere kalktığımız güne iyi uyuduk diyorum 😁 diş atak uyku gerilemesi hepsi etkiliyor belki sizi etkilemez ama etkilerse de zaten geçici
tugbissstt [silindi] anne sütü ve mama veriyorum uyanmiyor gece hiç sabahları da 3 saate bir acikiyor kilo alımı da güzel uykucu galiba benimki🤷🏻♀️
nnoktaa tugbissstt maalesef değişebiliyor. Biz 22. Ayda emzirmeyi bıraktıktan sonra düzene girdi çok şükür.
Gokturkmom tugbissstt Büyüdükçe yeni şeyler öğrendiğinde bile uykularına etki ediyor .Emeklemeyi öğrendiği zaman gece kalkıp kalkıp yatakta emekliyordu😁Tutunup kalkmayı öğrenince de bi süre sürekli gözler kapalı ayağa kalkıyordu.Şimdi memeyi kestim 3 gündür harika uyuyor diyebilirim.Bir de benim oğlum genel olarak uyku seven bir bebekti yenidoğanken bile çok zorlamamıştı sevip sevmemesi de uykuda etken bence 🌸✨
cennetkusum16 tugbissstt çok değil ama azda olsa bazı dönemlerde değişiyor sonra yine eski düzene dönüyorlar biraz sizin sabrinizla ilgili
emmly tugbissstt bizde iki aylığız ama geceleri kesintisiz uyumuyor gündüz ve gece güzel yatar ama gece bir iki kere de olsa kalkar değişir mi bilmiyorum ama böyle giderse yine de çok iyi