22 gün oldu doğum yapali normalde sağ gogsum devamlı akardı süt vardı ne olduysa 4 gündür bebek o memede aktif çekim yapmıyor bekliyor 4 çekiyorsa 1 yutkunuyor gogusumde söndü sol öyle değil ama orada aktif emiyor ve doluluğunu hissedebiliyorum neden olmuş olabilir düzelir mi süt arttırmak için herşeyi yapıyorum her emzirmede ilk o azalan memeyi veriyorum aynı zamanda göğüs ucu yaralarımda geçmedi çok zor emziriyorum doğru tutmuyor memeyi ben doğru yerleştiriyorum ama o ağzında çekiştirip durduğu için pozisyonu bozuyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi kızlar