bambammom Anneler bebeklerinizi nasıl dezenfekte ediyorsunuz. Bebekler için mustelanın dezenfektanı var kullanayıö diyorum ama elini kolunu agzına götürüyor zararsız diyorlar ama eminde olamıyorum. Bebeğim 3 aylık. Kullanan var mı?
Deletedmom283 bambammom Buna gerek var mı bilmiyorum; banyo yaptırın haftanın belirli günleri, yatağını yorganını, yastığını biberonunu emziğini temiz tutun steril edin yeterli olur bence :)
Hunilianne bambammom bence sen kendini temiz tut. 3 aylık bebek nereye dokunuyor ki elleri kirlensin. İcin rahat etsin diyorsan ellerini ilik suyla falan yıka. Ama ben bebeğimi her gün yıkamak dışında ekstra bir şey yapmıyorum benimki de düzeltilmiş 3 aylik♥️
bambammom Deletedmom283 Valla inan bende bilmiyorum ama sanki ne yapsam yetersiz geliyo😊 psikolojim bozuldu virüsten 😔
Caninanasi bambammom valla Allah esirgesin virüs çocuklara bulasirsa engellemenin imkanı yok her an elleri ağızlarında… Ama yine de ne kadar doğal içerikli olduğu iddia edilirse edilsin dezenfektan neticede ağzına alması iyi olmaz… Kaldı ki çocuğu dezenfekte etmek yerine dokunduğu şeyleri dezenfekte etmek daha mantıklı… Siz sakin olun tedbirinizi alın…Allah bebeklerimizi korusun…