havva22 benim oğlum küçüktü 2 aylıktı yaptırdığım da, 5 gün karton bardak,karton bardak kullandıktan sonra 5 günde de 10 dk olmak üzere oturtma banyosu yaptırdık. Bu süre içerisinde tabi her gün kremi de sürdüm. 10-15 gün de kremi kullandım diyeyim. Günde 2 kere önerdi bize doktor. Bazen günde 1 kere sürüyordum. Gün olarak biraz fazla kullandım kremi, bizimkinin pipisi hafif kızarmıştı sonradan, o yüzden uzatmıştık süreyi