zeynep1401 Siveno aldım ama çok zor dağıtması ve çok beyaz yapıyor bebeğimin yüzüne başka mı almalıyım? Elimdekini ne yapabilirim? Ve hangini önerirsiniz?
catperson zeynep1401 sebamed sprey olanı aldım ben, ilk kızımda da onu kullanıyordum. Kullanımı kolay oluyor. Daha sıvı bir formdaki güneş kremiyle karıştırarak kullanılabilir belki elinizdeki emin değilim
hunilimomy zeynep1401 siveno cok az kullanmalısınız muhtemelen fazla sürdünüz o yuzden dağıtmak zor olmuştur. 2 senedir siveno kullanıyoruz memnunuz korumasindan
defnesmam42 zeynep1401 bende surda bekleyeyim geçen sene kullandığım hem dağılımı çok zor hemde bebeğim yine de güneşte yandı esmer zaten zenci gibi oldu yavrum önerilere acigim🙏
zeynep1401 rachelgreen_ yani bilemedim ki bende az alıyorum aslında oğlum da pek sürdürmek istemedigi için zor oluyor kıvamı da cıvık olmadığı için