zehross00 Devlette acilde beta bakarlar mi? Gaziantep’te oturuyorum cuma günü sağlık ocağına kan verdim ama e nabıza düşmedi ben de meraktan ölüyorum acile gitsem bakarlar mı?
Hiilyuss zehross00 bisiy uydurursanız bakarlar. Gebeyim sabah lekelenme seklinde kanamam oldu kan testi vermedim evde kaset testte cıktı deyin
organikirmik zehross00 yani acil bir durum olmadığı için devleti meşgul etmeseniz daha iyi. Özelde direkt doktor görmeden kan verebilirsiniz
zehross00 Aklimideliricem Haklısınız bugün pazar olduğu için hiç yoğunluk yoktu hemen gittim verdim aldılar
zehross00 organikirmik Evet haklısınız fakat benim erken öğrenmem gerekiyor biraz da çünkü kan sulandırıcı iğne kullaniyorim hamilelikte. Hastaneye gittim direkt kan aldılar