anonimomss Doğumdan sonra hangi takviyeleri kullanıyorsunuz? sadece demir ilacı kullanıyorum günde 2 kere. kendimi son zamanlarda çok yorgun hissediyorum hep uykuluyum saçlarım da dökülmeye başladı
ay_adengunes anonimomss efa mom kullanıyorum çok memnunum. Kızım 5 aylık olmak üzere hala haftada 2-3 kez içerim
suheyla92 anonimomss imom latte kullandim emzirdigim surece. Bir takviye sart yorgun dusmemek icin. Elimdekiler bitene kadar hamileyken kullandıklarımi da bitirdim doktorum oyle soylemisti. Sonra sadece imom latteyle devam ettim
ay_adengunes anonimomss evet hamilelikte de kullanmıştım çok memnundum doğumdan sonra da devam ettim, ifos onaylı saflık belgesi var
zeynep1401 Lacmix de kullandım ı mom latte de kullandım hangisi denl gelirse onu aldım eczaneden Bu iki vitaminde sütü de destekliyor
zeynep1401 anonimomss hem sütü destekliyor hemde multivitamin kendi doktorum önermişti onu bana Lacmixi de doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoru önermişti karşılaştırdığımda en zengin içerikli olan lacmix di ama
anonimomss mamacitaa_ sadece demir beni toparlamadı sanırım saçlarım dökülmeye başladı çok çabuk yoruluyorum
mmeerrii Uykusuz gecelere bi nebze çare olsun diye ve yorgunluk için ne kullanıyorsunuz peki ya😂 gerçekten dinç hisseden var mı takviye sayesinde? Ona göre ben de alayım..
anonimomss mmeerrii hamilelikte çok düzenli kullanmıştım multivitamin, demir, d vitamini ve magnezyumu. Canavar gibiydim 🐸 doğum yapınca insan kendini çok ihmal ediyor
alker19 Tüm bu yazılanların yanında benim 8 ay boyunca hiçbir şey kullanmamam 😒 doktorumdan doğum sonrası böyle bir öneri olmadı bilemedim Ve Cuma günü kan tahlili verdim hidroksi vitamin d değerim yerlerde Sonucu henüz gösteremedim bakalım
anonimomss alker19 demir ve d vitamini direkt başlatıyorlar doğum sonrasında aslında bence o bile yeterli gelmiyor