naxcan canım benim hala lohusasın, inan 3. aya girince biraz düzeldim ben. şimdi bebeğim 4 aylık olmak üzere ilk zamanlarım bana çok karanlık çok zor geliyor. inan geçecek, geçeceğini bil 💓 imkanın varsa 1-uyku uyu, 2-duş al, 3-kesinlikle bir şekilde dışarı çık. her şey çoook güzel olacak.