ozlem270 sancarmom bu ayda duyduğum çoğu kadın aynı durumu yaşıyor. 10,5 aylık oğlum var 3 tane test yaptım artı kab tahlili yaptım hamile degilmişim ama olmuyorum yokssa benimki de şaşmazdi takı bu aya kadar 12 gün gecikti
sedaduruliya En son mart 15 gibi regl oldum nisan bitti hala gelen giden yook kızım 10,5 aylık testler negatif stresten kafayı yicem formları yorumları okuyayım dedim herkes aynı durumda bu neydi başımıza gelen ya 😞🥹
duygusssss ozlem270 aynısını yaşıyorum 9 gün geciktim ve kafayı yemek üzereyim 8 aylık bebeğim var çıldıırıcam
Busraaclk Benimde 4 gün geçikti bende yarın test yapıcam aslında eminim ama bilemiyorumda allahım inşallah değilimdir. İsteyene nasip et amin
sevilfatih ozlem270 adetim asla sekmez bu ay 17. Gün gelen giden yok test yaptım negatif dayanamadım kan verdim negatif spiral var ama ödüm patladı 🤣 neyse ki değişmişim 2 yaş oğlum var düşünmüyorum şimdilik 🫣gel gör ki olcak gbi ağrılarım var ama asla gelmiyorrrrr