fslye doktorların da arasında böyle kafası kırıklar çıkıyor bazen. Burdaki özel hastanelerden birinde bir tanesi var, mama karşıtı adam, mama verme beş litre süt al yoğurt, ayran, kefir ver, sebze çorbası yap içir diyor yenidoğan ailelerine bile.
Hala nasıl orda tutuyorlar o adamı anlamıyorum, bir kere kızım hastalanınca mecbur kalıp götürdük. Bize de aynı şeyleri söyledi, ne test yaptı ne doğru düzgün muayene etti, 4 aylık bebeğe beş tane de ilaç yazıp gönderdi tanı koymadan. Antibiyotik, ventolin, cortair ne ararsanız yazmış reçeteye kullanalım diye.
Ordan çıkıp başka bir doktora gittik, hemen test yaptı influenza olduğunu netleştirip tek şurupla tedaviye başladı. Dinleseydik ilkini boşu boşuna bir sürü ilaç kullanacaktık ve beslenme konusundaki söyledikleri akıl işi değildi.
Ek gıda konusunda devlet hastanesinde takibini yapan doktor liste verdi bize ona göre ilerledik, yoğurt ve sebzelerle başladık sonra meyveleri verdik.
Bebekle alakalı bir durum biraz, ilk kızım çok yemek seçer, anne sütü ve mamayı bile iştahlı içmezdi. İkincisi seviyor beslenmeyi.