3 buçuk aylık bebeğim var korunuyorum doğum kontrol hapı kullanıyorum fakat sadece bir kere adet oldum ve daha hiç olmadım bugün çok midem bulandı istemsizce korktum aklıma gebelik geldi başımda çok ağrıyo migrenim var ona da bağladım ama nedense içime bi korku girdi hamilelik değildir değil mi yarın pazar test alamıyorum içim rahat etsin diye test alıp yapıcam içimi rahatlatıcak bişey söyleyin lütfen