Sevgili anneler, iki yaşındaki oğlumun korkuları var. Çekingen bir çocuk sayılmaz, sosyalleşmesi için elimden geleni yapıyorum. Normalde bizlere karşı çok hareketli ve meraklı bir çocuk ama diğer çocuklarla bir araya geldiğinde bazı korkuları başlıyor. Mesela biraz hareketli ve bağırıp Çağıran bir çocukla yan yana geldiğinde süt dökmüş kediye dönüyor. Başka bir çocuk elindeki oyuncağı aldığında tepki vermiyor ya bana bakıyor ya korkup kaçıyor. Ben de genellikle vurma gibi davranışlar söz konusu olmadıkça müdahale etmek istemiyorum. Bu çekingenliği kendi çocuğunda yaşayan var mı? Zamanla geçer mi yoksa yavrumun ensesine vurup ekmeğini alırlar mı ? 🥲