arkadaşlar bebeğim 3,5 aylık 3. ayımızdan beri biberonda çok oyalanıyo hep mama bırakıyo. özel aşılarını oldu tam 3 aylıkken dedik aşıdan iştahsız. biraz iyi olur gibi oldu ama yine aynı. başta içiyor hızlı ama 60-70 ml den sonra ağlıyo istemiyor ya da diliyle itiyo keyfi yerindeyse gülüyor. kilo alımı yavaşlayacak diye korkuyorum. normal mi bu durumu yaşayan var mı?