linahira_3328 sym9 evet ağlıyor kucağımda ayakda omuzumda gezdirirsem sorun yok ama kendi başına asala anakucağında vs durmuyor
durum44 sym9 benimki ilk 4 ay gazlıydı belli saat aralığında çığlık çığlığa ağlardı ama gün içinde de hep mızmızdı gaz bitti o çığlık çığlığa ağlamalar da bitti ama hala çok huzursuz ve mızmız bi bebek 9 buçuk aylığız şu an 🤷🏻♀️
miniklerinannesiiz sym9 benim kızımda böyle 2 ay 10 günlük oldu dört gözle 4 ay olmasını bekliyorum açlıktan degil mama alıyor bi yeri de ağrımıyor ama hep mızmız can sıkıcı. Doktor kolik dedi umarım geçer 4 ay olunca