begonvil00 14 aylık bebeğime yatak alacağım 2si arasında kararsız kaldım sizce hangisi daha mantıklı olur
gulsahh0 begonvil00 bebeğin kendi kendine çıkıp yatması açısından 2 numara daha kullanışlı görünüyor hem 1 numarada yan bariyerler çok korunaklı değil gibi
3kedili2bebekli begonvil00 2, bundan kullanıyorum çok memnunum 1 bana hiç hijyenik gelmiyor çok toz tutar sürekli süpürmek silmek yikattirmak gerekir leke olur deterjan da kullanılamaz kokusu etkiler sonuçta çok uğraştirici
livanurvealpinannesi61 begonvil00 ileride bunları kullanamaz ben normal yatak aldım kenarına bariyer taktık