Merhaba hanımlar 19 aylık bebeğim var ona 3 tekerlekli bisiklet almak istiyorum katlanılabilir olması hafif pratik olması ve ebeveyn kontrolünün rahat olmasını istiyorum prego baktım ama yorumlarda ebeveyn kontrolünün çok iyi olmadığını söylemişler kullananlardan deneyim ve önerilerini bekliyorum 🌸