ygtkrn11 güzel yavrunuzda bunların olması normal. Benim kızım 9 ayda emekledi 12-13 ayda yürüdü. Kafanıza hiç bişey takılmasın o aylarda normal. Onunla konuşun, sabırla yavaş yavaş anlatın. Ayrıca biraz yün varsa sırtına koyabilirsiniz, kızıma çok iyi geliyor. Ben kemik suyu-tavuk suyu çorba yapıyorum. Artık hastalıklar biraz geç geliyor. Akgünlük sakızını tütsü şeklinde yapıyorum. O da hırıltısını kesiyor, internetten araştırabilirsiniz. Çok geçmiş olsun, siz iyi bir annesiniz kendinizi bu kadar üzmeyin.