annesininkurabiyesi Kızlar bebeğim 15 günlük oldu , alışmışım hep şapka takıyorum üşür diye yanlış mı yapıyorum acaba gün içersinde çıkarıyorum ama geceleri hep takıyorum evimiz sıcak aslında
ecemciniiz annesininkurabiyesi ben bere taktım bi 15-20 gün, çünkü bebekler kafalarından üşürler, aynı zamanda kulakları kepçe olmasın diye de taktırırlar, benim kızın kulaklar kepçe 😅
umaykusunannesii annesininkurabiyesi çorap ve şapka takarak asla uyutmadım. Yeni doğan döneminde bile
3kedili2bebekli annesininkurabiyesi ev sıcaksa şapka burnunun tıkanmasına sebep olur sıcaklar güzel uyuyamaz şapka takmayın rahat uyusun buyumuste zaten kışta değil artık bahar
Retzja Şapka inanılmaz gereksiz. Bebeğe gereksiz yük, gereksiz sıcaklık. Ben çorapla bile uyutmadım hiç.
mrscakir annesininkurabiyesi bebeğim şubat doğumlu ne şapka nede çorapla uyutmadım, ayaklı zıbınlarla uyuttum bazen o kadar.
ikrakuss annesininkurabiyesi valla benim kızım Şubat doğumluydu toplasanız 1-2 saatten fazla kafasında şapka durmamistir yenidoğan döneminde ev sıcak olduğu için takmiyordum ben hiç
Marianne annesininkurabiyesi Ocak doğumlu şapka ve eldiven kullanmadım. Vücuttaki fazla ısı kafadan çıkar, şapkayla uyutmak aslında zararlı.
myavokado annesininkurabiyesi ikinizinde ortak noktası insanlık ama ben hiç şapka kullanmadım eldiven taktım yüzünü cizmesin diye sadece çorap bile giydirmedim yatakta
organikirmik annesininkurabiyesi insansınız :)) kafasından üşür evet ama evde değil. Dışarı çıkarken takabilirsiniz yine
Dfncgdm2022 annesininkurabiyesi evın ıcınde takmayın neden ususun havalar ısındı zaten eldıven şapka uyurkn takma cnm