nerminisitan uzun süredir aynı durumdayız hatta malesef ailecek .. kızım anaokuluna gidiyor biz zaten sağlık çalışanıyız , döngü halinde sürekli hastalık . Kızım çok ağır geçiriyor ,ikinci dönem çoğunlukla göndermedik bile . Beslenmemizde iyi takviyeler de alıyoruz ama atamadık. Hatta eşimde bende iğne bile olduk 10 ar . Kızımın sadece yeni yıl 4-5 kutu oldu antibiyotik kullanımı. 2 yaş oğlum biraz daha ayaktan geçiriyor ama ateşi fena dirençli oluyor oldu mu . Tam şuan bile boğaz kulak ağrısından kıvranıyorum direndim direndim yine başladım antibiyotik , sinirimden ağlıyorum artık.