Merhaba bayanlar gecen ay adet dusensizligi yuzenden doktorum dogum kontrol hapi verdi adi olairista reglm 4 gun gecti bu normal mi acaba dun gebelik testi yaptim tek cizgi cikti hamile olmadigima emindim zaten ilacin yan etkisimi acaba aranizda bu ilaci kullanan var mi