babybabyt dışarıdan gelene sormak lazım bunu ama evimin ferah bir kokusu olması için yaptığım bazı şeyler var. Her sabah en az yarım saat bütün pencereleri açıp evi havalandırıyorum. Klozetlere mutlaka blok takıyorum, lavabolarımın içine naftalin koyuyorum, giderlere yine naftalin koyup plastik gider örtüsüyle kapatıyorum. Lavabolarımda tezgahta kokulu çubuklarla, mumlarım var. Ayrıca banyodan her çıkmamdan sonra sprey koku sıkıyorum. Giysi dolaplarının içinde lavanta keseleri, güvelenme yaşamamak için sedir küpleri, ayakkabı dolaplarında koku emici kapsül var. Girişte dış kapıya doğru dresuarın üzerinde otomatik sprey var, yarım saatte bir fıslıyor. Mutfakta asla koku kullanmıyorum, sevmiyorum. Kablolu süpürgemin filtresine lavanta yağı damlatırım, süpürge yaparken dışarı verilen hava lavanta kokusu yayıyor. Pencerelerin dış kısımlarına nane yağı damlatıyorum, bunu böceklerden sineklerden vs korunmak için yapıyorum. Yataklar ve koltuklar için Yumoş’un tekstil parfümü var temizlik sonrası mutlaka onu sıkıyorum. Ayda 1 kez evimin içinde defne yaprağı yakıp bütün evi geziyorum.