Aysegokturk Selam kızlar tayin bekliyoruz Ankara’ya deniz kuv. Lojmanlarında yaşayan lojmanların durumu hakkında bilgisi olan var mııı
fatma_kuzey Aysegokturk merhaba eşim hava kuvvetlerinde personel tayinimiz açıklandı İzmir’den Ankara’ya gidiyoruz bizde💖lojman hakkımızı kullanmadık Ankara’da düşünüyoruz nasipse
fatma_kuzey Aysegokturk biz Amasya istiyorduk ama olmadı maalesef nasip ankarayamış eşiniz kaç senelik personel?
Aysegokturk fatma_kuzey 9 senedir, hep foçadaydık personel çok lojman az olunca kirada oturduk. Yani olursa ilk İzmir’den sonra ilk tayini olacak. Sizin?
fatma_kuzey Aysegokturk benim eşimde 8 senedir personel İzmir’de lojmana çıkmadık aileme yakın oturmak istedigim için bornovadayız bizde hakkımızı Ankara’da kullanıcaz ilk defa tayin görücez 💖