Kızlar gerçekten çıldırmak üzereyim bebeğim 21 aylık oldu doğduğundan beri uykuyu reddeden bebekti kim gördüyse biz böyle bebek görmedik dediler
Şimdiki rutini anlatıyorum gece 11 -11.30 gibi uyuyor sabah 6-7 gibi ayakta, gece de acıkıp uyanıyor bir de , öğle uykusuna 13. 30 gibi geçiyor ,bir buçuk saat genelde öğle uykusunu uyuyor ve gece 11 e kadar uyumuyor inanabiliyor musunuz ya
Daha önceleri 9 da uyutuyordum hep saatli uyuturum ama gece iki buçuk - üç gibi uyanıp sabahlara kadar uyumuyor
Sabah 6-7 gibi uyanıp 2 ye kadar reddediyor uykuyu neredeyse zorla uyutuyorum ,çok hareketli bi dk yerinde durmuyor ,yemek konusu yine çok sıkıntılı ,doktora da götürdüm çare bulamadım ,çocuk uykuyu reddediyor kimyasında yok yani , 8 9 gibi uyanan bebeklere erken uyandı diyorlar ben napiyim bilmiyorum :(((
Bebekliğinden beri hep 5 de kalkar asla uykuyu geçmek istemezdi acayip bir uyku sorunu var ,gece 3 de acıksın uyanıp sabaha kadar uyumuyor bu yüzden o acıkmadan saati kurup mama veriyorum , yani öyle hassas ki uyku konusunda daha böyle bişey görmedim ömrümde
uyku saatlerine dikkat et diyenler olabilir ben dikkat ediyorum ama uyumuyor ki ,uykusuz da olsa uyumuyor ,9 gibi yatırsam zaten hep gece 2-3 gibi ayakta sabahlara kadar tekrar uyutamıyoruz bu yüzden kendime ayıracak zamanım olmuyor çok yıprandım uslu bi çocuk da değil aşırı tükendim ,annelik bebekten bebeğe çok farkediyor öyle iç dökmek için yazdım çünkü uygulayabileceğim tüm her şeyi yaptım