Karadolap 🙈 aynı kafadayız desem… kuaföre gitmem gerekiyor veya lazere annemi evime çağırırım annem bakar asla kayınvalideme emanet etmem kötü mü bakacak hayır ama içime sinmiyor dediğin gibi onlarında etkisi var mesela bir akşam yemeğe gitmiştik biz eltimle yemek hazırlarken dedesi sevsin diye yatarken kızımı aldı götürdü sonra bir döndüm baktım ki eltimin 5 yaşındaki kızının eline 5 aylık kızımk vermişler oda sallaya sallaya getiriyor Allah korusun düşseler sonuçları ne oluyor düşünemiyorum bile biz çocuklarımızı gözümüzden sakınıyoruz ben nefes alıyor mu diye geceleri bile kontrol ederken kendileri bu kadar rahat sonra dedim ki bir daha size çocuk emanet edilemeyeceğini göstermiş oldunuz gözüm arkada kalır çocuk sizinleyken dedim çemkirdim. İnsanlar ne yapıyorsa kendileri yapıyorlar şimdide her hareketleri gıcığıma gidiyor tamammül edemiyorum 😩