Ben açıkçası ikiye bölünmüş durumdayım. Bir yanda maddi kısmı gerçekten çok zorlayıcı,her şey o kadar pahalı ki bazen yetişemiyorum gibi hissediyorum.Diğer yanda ise psikolojik kısmı.Uykusuzluk, sürekli tetikte olmak,acaba eksik birşey yapıyormuyum düşüncesi hiç bitmiyor.
Siz en çok hangi konuda zorlandınız maddi mi, yoksa psikolojik mi?