Kızlar allah aşkına yardım edın ıkızlerim var 3 yasına gırıcekler acayıp yaramazlar biri cok fena yaramaz aslında herseyı paylasıyolar evde ama baska bır cocuk gördüğünde asla bısey vermek ıstemıyo o cocugın oyuncagınıda alıp onu itiyo vermiyo evde kardesini baya hırpalıyo annr baba olarak bize bıle ona kızdıgımız zaman vuruyo sert dille uyarıyoruz ama babası fazka sabredemıyo bagırıyo aglıyo busefer ama yapcagından geri kalmıyo evde cok yaramazlık yapıyo arada bi misafirlige komsuya gidiyoruz ordada dolapları acmak istiyo odaların kapısını acmak istiyo evde yaptgı gbi ordada yapmaknistiyo utanıyorum artk dınlemıyo beni hıc herzaman bıyere gıden ınsan degıkız ama nadiren komsularla toplanıyoruz o kayınvalidem uatndırırmı aklı erene kadar cıkmayın bıyere dıyo ama buseferde cocuklar ortama girdiginde napıcaklarnı bılemezlerse bende alışsın ınsanlarla görüşmeye alışınca yapmaz belki diyorum eve kapatmakta ıstemıyorum sız nasıl yapıyosunuz napmam gerekıuo anne baba olarak nasl bıseulerı ogretıcez bılemıyoum herkes korkutun birinizden diyo ama aska korkmıyo mesela bısey yapnca babanı arıcam yapma dıyorjm baban gelıyo bırak dıyorum asla umrumda degıl ama genel olarak cok korkusuz zaten dısarda yabancı falan dıye bıle ayırt etmez kımseyı.kızlar buzamana kadar zor degılmıs inanki asıl bu yaşlar cok zormuş sinir hastası oldum artk psıkolojim mahvoldu yapma dedgn seyı bıle ısteye defalarca gözumuze bakarak yapıyo en sonunda bagırıyoruz sinirden ama yine oralı degıl kızlar nolucak boyle varmı bizim gibi olan nasıl bir yol izlemek lazım