Ülkemizin, hatta tüm dünyanın durumu belli arkadaşlar. Her gün fetih okumaya ne dersiniz ? Hem korunmak için hemde bu musibetlerin biran önce bitmesi feraha kavuşmak için :( her gün 1 tane okuyup arkasından dua edelim. 41 oluncada duasını yapıp hediye ederiz ?? Okuyabilecek olan var mı başlayalım mı ? Belki birimizin duası kabul olur bilemeyizki.