kızlar selam bugun ablama refakatçi olarak gideceğim için sütümü sağıp bebeğimi eşime bırakacağım akşam 12 gibi gidip sabah 7 gibi geleceğim sütümü ne zaman sağmam gerekir ve nasıl saklamam lazım ben gittikten yaklaşık iki saat sonra acıkır diye tahmin ediyorum güzelce emzirip çıkacağım sadece bir göğüsünün mü iki göğüsü birden mi sağmam gerekir lütfen tavsiye verin