ggrqnitt Merhaba . Şuan ücretsiz doğum iznimdeyim. Ev almayı planlıyoruz bu süreçte üzerime konut kredisi çekebilir miyiz? Devlet memuruyum eşim özel sektörde.bilgisi deneyimi olan var mı?süreç nasıl işliyor ?
gizememre ggrqnitt ben de devlet memurum doğum izninde de olsak maaşımız yatıyor ben çekmende bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
ggrqnitt gizememre aslında 3 ay sonra işe başlamayı düşünüyorum ama fırsat varken almak istediğim evde var kredi için şimdi maaşım yatmıyor ücretsiz izinde diye sorun yaparlar mı bilmiyorum hiç anlamıyorum bu işlerden 😅