ones04 canmanayvesuyu İyi yapıyosunuz en azından evde yapılanları yiyor ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi
bitboylum ones04 çikolata bu oğlum başka yok ki deseniz sonuçta tadını bilmediği bşr şey istiyor sizden herhangi bir çikolata paketine koyun verin bu şekilde ondan tiksinir yemez
rachelgreen_ ones04 elimden geldiğince yemek yemese bile abur cubur vermemeye çalışıyorum çünkü sonra bu bir döngüye giriyor abur cuburu kanıksadıkça hiç yemek yemez oluyorlar. 18.5 aylık bebeğim ve benimki de seçici şimdiye kadar hiç çikolata vermedim tadını öğrensin istemedim siz de bir şekilde unutturun.
cokbilmismom ones04 benimki de iki yaşında hiç vermedim. Dedesi ninesi neden alıyor siz buna neden engel olamıyorsunuz. 2 yaş çikolata yemesede olur hiç tanışmamalıydı benim fikrim bu yönde.
ones04 cokbilmismom Haklısınız zaten sürekli yedirmiyorum hep sınır koymaya çalışıyorum. Yorumları okuduktan sonra zaten artık hiç vermemeyi düşünüyorum. Yedikçe artık yemekle arası hiç olmamaya başladı
Gul-42 ones04 arada yıyor ama evde yok yanı bayram sekerı var onun dısında kuru kayısı cok sever kuru üzüm sever kuru yemıs verırım arada beraber waffle kek pasta yaparız paketlı yemektense bunu yesın yanı oda saglıklı degıl tabıkı
beyzzsenturkk_ ones04 bi ara dolabı açmaya alısmıs almaya alısmıstı ama bana farketmez dolaptan alsa açsa dahi benden izin almadıysa yemesi imkansız elinden alır atarım yani ben vermedikçe kendi başına yiyemez yoksa buna alışıyorlar maalesef
Sungerbob ones04 Oğlum üç yaşında oda yemek yerine hep abur cubur yemek ister. Ama benim oğlum hiç yemek yemiyor bende biraz çikolata veriyorum mesela onu yerken ağzına hemen yemek koyuyorum ikisini bir arada yiyor evet belki biraz mide bulandırıcı oluyor ama inanın başka türlü hiç bir şekilde yemek yemiyor
Hilalll9595 ones04 kızım çok şükür yeme içme konusunda beni hiç üzmediği için biraz tolerans tanıyorum
iperir_bul ones04 yiyor ama baştan kural koyduk. Eğer abur cubur yiyecekse önce sağlıklı yemek zorundayız diye. Uyuyor bu kurala önce yemeğini meyvesini yer sonra abur cubur ister.
Atailknur ones04 benim kızım 3,5 yaşında çok iştahsız bir çocuk. Abur cubur evimizde hiç vermiyorum. Babaanneye gittiğimizde haftada 2 defa orada çikolata yiyor o kadar. Daha çok kuruyemiş kurumeyve teklif ediyorum atıştırmalık olarak.
cokbilmismom ones04 aynen öyle oluyor çocuklar ne kadar abur cubura düşerse o kadar da yemek yemiyor. Normal kraker yeseler bile iştahları gidiyor
kdicmom ones04 ben yedirmiyorum 28 aylık. ama biri ikram edince de almıyorum elinden yani çok katı değilim. babası da arada bir alır markete gittiklerinde ama günde 1 taneden fazla olamaz. hele yemek yemeyen bir çocuğa bence kesinlikle verilmemeli o yüzden yemiyor çünkü
livanurvealpinannesi61 ones04 ağlasa da istese de vermiyorum geçen halası verdi sizde vermeyin hem sağlıklı değil hem iştah kesiyor diyorum. Verdirmeyeceksiniz çocuk sizin çocuğunuz yani izin vermeyeceksiniz tepkinizi gösterin. Sağlıklı değil ki hormon bozukluğu yapıyor aşırı
livanurvealpinannesi61 gokos52 cips en zararlısı en azından sağlıklı olanlardan alın Züber fellas marka gibi . Ağlıyordu diye verirseniz önünü alamazsınız asla . Ben ağlasa da krize de girse vermiyorum ağlar susar.