Gzdzeynep begonya1 ben yaptırmayı düşünüydrdum diy hekimi asistanı arkadaşım var kesinlikle ihtiyacın yok yaptırma kendi dişine yazık etme dedi. Benim de tel tedavisi sonrası sarardı dişlerim ve braket yerleri çürüdü falan o görüntüyü istemiyordM. Onları hafif temizleterek de çözersin dedi arkadaşım.
ggrqnitt begonya1 ben 7-8 sene önce yaptırmıştım. Memnunun gayette ön dişlerim arası açık,yamuk,kanal tedavisi ile grileşmişti. Tel ile düzelmeyeceğinden emin olunca yaptırdım. Önerim doktorunuzu iyi seçin özelde güzel bir yere yaptırın. İ
begonya1 tuayyo ya gerçekten mi 🙁 Çarşamba günü kesim olacak 30 yaşındayım dişlerim tel tedavisi gördü ama yine yamuldu renksiz cansız hep çürüyor bende bunda karar kılmıştım
tuayyo begonya1 evet kesinlikle eşimde aynı şekilde komple zirkonyum ama oda çok pişman insanın kendi dişi gibi olmuyor maalesef . Yaptırabilirseniz lamine yaptırın kestirmeden
sevgiynk Eşimin dişleri de tamamen zirkon kaplama 8-9 yıl önce yaptırmış beyaz güzel gözüksün diye ama gel gör ki koku yapıyor diş etleri bile kırmızı duruyor kendi dişlerinin bazıları çürümüş şimdi komple çektirip implant yaptıracağız insanın en iyi kendi dişi bence yaptırmayın
Mugerrr begonya1 bende tel tedavisi gördüm. Alt diş etimin birinde diş eti çekilmesi oldu. Ameliyat dedi doktor. Dişlerim tekrar yamuldu. Alt dişlerimin arkasında tel olmasına rağmen yine de öne doğru geldi. Bende yaptırmak istiyorum ama kendi dişlerimiz ne kadar kalırsa o kadar iyi. Plak tedavisi filan düşünebilirsiniz aslında. Çürük yerleri yaptırıp. Bende tekrar bir plak tedavisi istiyorum ama bu aralar sağlık sorunlarım var.