organikirmik şuan 12 aylık, 1 yaşına gireli 1 hafta oldu kafayı yemek üzereyim. Doğduğundan beri her ay zor ve doğduğundan beri uyumuyor. İlk aylar da zordu mastit vs olmuştum çok kötüydü hala da ara ara olmak üzereyken müdahale ediyorum. 3 aydan 10 aya kadar ayakta yürüyerek emdi meme reddi gibi birşeydi düzeldi. Biberon reddi, mama reddi, dışarıda asla meme emmiyordu evden çıkamıyordum sıfır. Uyku zaten yalan sadece kucakta uyuyordu ara ara düzeliyor bi düzen oluyo gibi sonra yine gidiyor. Bıraktığım an uyanıyor. Bj ara yemek hiç yemiyordu kaşıklara vuruyordu. Sürekli bir güncelleme yükleniyor. Tırnak kesmekten giyinmeye kadar herşey inatla , bi tek banyo yapmak okey onu çok seviyor. Cidden çok yorgunum. 1saattir uyutamıyordum şimdi babası uyuttu. 🥲🥲 Her ay daha da zorlaşıyor. Burda yorumları okudukça geleceğe dair ümidim de kalmadı. 2-3-4 yaş artk neyse ne.. 🥹Hiçbir atağı es geçmiyoruz söylenen tarihten 2 hafta önce başlıyo 1 hafta sonra bitiyor bi sonraki atakla birleşiyor. Hep ataktayız.. 🙊😃