Zambakcicegi_ İyi akşamlar hanımlar Pazar günü komşumuzun kızına bohça getirilecek miş sizde gelin dedi de daha önce gidip gelmemiz olmadı eli boş gitmek doğru olur mu bilmiyorum götürmek gerekirse ne goturmeliyim
zeynepaselinannesii Yani sen kız tarafının bisey götürmek gerekmez ama istersen cam sakızı çoban armağanı biseyler koy yemeni patik gibi
gulsimacansu58 Sen kız tarafısın kız tarafı olunca bişey götürmüyoruz biz ama erkek tarafı olunca götürülüyor tabiki