birkimsee şuan küçük diye size rahat geliyor olabilir sallamak ama büyüdükçe size zorluktan başka bir şey olmayacak. Üstelik sallamaya zaten alıştıran bizleriz, bebek ne anlar sallanmaktan. Ayrıca zaten beyin için de iyi bir şey değil sallamak. Küçük olduğu için alışması bırakması daha kolay. Kucağınıza alın sırtına vurun pış pış yapın ve bunu yaparken sağa sola sallanın ama yavaş, ayakta sallar gibi değil. Sallanmak yerine kucağa alıp evin/ odanın içinde gezinip hafif tempoda yürünebilir, uykuya dalması için, Sırtını sıvazlayın ve tekrar yapın. Bir kaç gün alışması zaman alabilir, pes etmeyin. Bebekler rutini sever, aynı şeyleri yapmayı sever. Bu yüzden sürekli farklı uyutma yöntemlerini denemeyin. Kararlı olun. Parmak emmeye gelince ben kendim 4 yaşına kadar emmişim, annem kadıncağız bir türlü baş edememiş benimle. Ön dişlerimden diş tedavisi gördüm bu yüzden(1,5 sene) emdiğim parmağım diğer parmağa göre daha biçimsiz maalesef. Bunları anlatıyorum başınıza gelecek diye değil önlemini alabilirsiniz diye. Bebeğiniz küçük çünkü. Eline diş kaşıyıcı tarzı bir şey verebilirsiniz. Emzik gibi olanlar da var, bir şekilde unutur, pes etmeyin, kolaylıklar diliyorum 🌸