emosss__ buyuyene kadar en az 5 6 yas gerekiyor. Bide ben çok tahammülsüz bir insan oldum çocuk olduktan sonra, zaten çocuklarla çok yakın olan bir insan değilim bu çocuğumu evliligimin 7. Yılında yaptım. O yüzden sadece bir çocuğa yetebilirim bunu layığı ile yapayım ben daha başka bir şey istemem 😂 heeeee bide çevrede herkes buyuyunce rahatlyacaksik diyor ta buyudukce her şey daha da zor bir hal alıyor ben bir buçuk yaşına kadar prenses anneymişim şimdi farkına varıyorum