beyzzsenturkk_ birtutamorgu 2. kızıma hamileyim ikisine de almam ya ben sevmiyorum böyle şeyler daha güzel şeyler var
[silindi] birtutamorgu bir kızım var bunlari begenemedim uzgunum ayrica uzun kollulari ozellikle tercih etmezdim malum yaz geliyor
cokbilmismom birtutamorgu hiç birini beğenmedim ben ya zaten bu aydan sonra hep kısa kol giyilir boşuna almayın seneyede olmaz. Bayram için hiç olmaz bence. Zara’dan bu fiyata bir kaç parça alabilirsiniz çok daha şık şeyler var.