ezgiafs ben mecburi sezeryan olmuştum bebeğimin ciğerlerinde su kaldı diye emememişti ama hastanede makineyle direk süt geldi, sağma işi çok zor acılı oldu memelerim süt doluydu, uzun süre sancı çektim diye mi bilmiyorum ama doğum şekliyle alakası yok gibi onun, bir hafta yattı yoğun bakımda, sadece bi kere mama verdiler bildiğim kadarıyla, yetmişti yani. Ssvd bilmiyorum ama ilk çocuğum.