Kızlar bundan 1 ay önce bi post atmıştım annem vefat etti diye bebeğim var annem vefat ettiğinde yeni 40’ı çıkmıştı emiyodu mama desteğide vardı ama emiyoduda annemin vefatından sonra stres üzüntü sıkıntı derken sütüm kesildi şimdi yeni yeni kendimi toparladım ve bi denemek istedim göğsümü sağdım süt geldi damla damla bebeğime göğsümü verdiğimde tutmadı tutması için napabilirim bir tavsiyesi olan varmı 🥺