Benim kızım da 4 buçuk yasında onun da bademcikleri büyük. Çok hatalanıyor ama kreşe gittiği için . Bademcikleri için doktorlara da götürdüm, illa büyük diye alınması gerekmiyor dedi. Rahatsız ederse alonırmıs yoksa kalmalıymıs sonuçta onun da vücutta belli görevleri varmış