nzlcnakg çok doğru ya emmediği sürece ve bebek arabasında değilse kendi kendine uyumayı bırakın uyuklamaz bile. 2,5 ay kaldım ben annemde 🥲 sonra bi cesaretle döndüm eve idare edebiliyorum eşim yardımcı sağ olsun o yokken de karnımı doyursam kardır diyorum 😀 umarım geçici bir süreçtir, 5-6 aydan sonra biraz rahatlıyor gaz ve en azından bir şeyler dikkatini çekiyor 🙂