Benim bebeğim 2 aylık oldu bugün. Ememedi doğduğundan beri sağımla besliyorum. Sütüm günde 6 kere 120 lik çıkıyor diyebilirim gramaj olarak. 6 kere 120 lik anne sütü 4 kere 90 lık mama içiyor. Ona rağmen hala arandığı olunca hızlı bir şekilde sağım yapmaya çalışıyorum çıktığı kadarını veriyorum. Doktorumuz iştahlı olduğunu ve kusma vs olmadığı için kapasitesi olduğunu söylüyor. Yeterince çiş yapıyor günde 1 kaka yapıyor. Sindirim yolunda olduğu için bizim beslenme rutinimiz %90 böyle ilerliyor. Bebeğinizin ihtiyacına bağlı bence bu. Siz 60 yaparsınız bitince bebek aranır demek ki 90 yapmalıyım dersiniz. Bu en iyi bu şekilde anlaşılıyor bence.