reyrey1149 Merhaba hanımlar, Benim 3. Kızım doğduğunda pamuk gibi bembeyazdı ve o zmanlar ortanca kızım 2 yaşındaydı ve yeni yeni tam konuşmaya başlamıştı kardeşini görünce pamuk gibi yerine “ pamuş gibi demişti o günden bu yana kızıma sürekli pamuş diyoruz. Bazen dışarda “ pamuş “ felan diyorum yanımdakiler şöyle bir bakıyor. 😅 Ben küçükken babamda bana sürekli “ boncuk” dermiş. Mahallede adım boncuk kalmıştı küçükken. Evden dışarı çıktığımda mahallede oturan teyzeler “ boncuk” diye seslenirdi bana adımı biliyorlardı ama babamın beni öyle sevmesi hoşlarına gidermiş😊 Siz nasıl sesleniyorsunuz ? 😊
asilazmazbalkokmaz reyrey1149 Paşam, oğlum, oğluşumm 😹 Bütün sevgi sözcüklerini kullanıyorum aslında. 🙂 Farklı olarak Asil oğlan dediğim çok olur, adı Asil. 🥹🫶🏻
Bal_prenses reyrey1149 Allah bağışlasın evlatlarınızı 🌸 Bende kızıma bebeğim, bitanem diye sesleniyorum 🥰
Beraninannesii reyrey1149 Büyük oğlumun ismi Ömer o yüzden ona “Ömrüm” diyorum küçüğümün ismi Ekin abisi ona “Ekino” dediği için bizde öyle diyoruz veya “Ekinişko”😍😅
Nikita reyrey1149 kızımın adı güneş. Konuşmaya yeni başladığında kendi adını söyleyemezdi hatta bizi de düzeltirdi. “Güğşesi” derdi. Adı ondan beri güğşesi kaldı. Parkta arkadaşları falan da güğşesi, güğşe, güş diyor
reyrey1149 Nikita ay ne güzel ismi var. Benim kızım da sürekli güneş ismine takmıştı. İsmi ipek ama sürekli bize “ yolda bana güneş diyin “ diyordu 😂
LezizeNine reyrey1149 pamuş çok tatlı 🥹 ben büyük oğluma her şeyi söylüyorum meleğim bebeğim aşkım kuşum çiçeğim diyorum genelde küçüğü doğduğundan beri teni o kadar yumuşak ki ben de o yüzden pamuğum diyorum küçük oğluma 🥹
anonimli İsmi Masal Umay, ay kızım derim, eşim de masalım der. Onun harici ne kadar sevgi sözcüğü varsa sayıyorum 😂 Yavrum, annem, balım, güzelim, minnoşum diye🤭
yildizyagmuru anonimli benim kızımın ismide Umay Defne bende ay kızım diye sesleniyorum :) kaç aylık hızınız 🌸
ogretmenanne2024 reyrey1149 annem ,kızım , kızım ,bebeğim , fıstık içi, kara yummam, diye severim kızımı😀yigenimede yumoş diyordum 8 yaşında hâlâ ara ara yumoş der herkes 😁
reyrey1149 ogretmenanne2024 zaten biri birşey dedimi o isimde akılda kalıcı oldu mu herkes demeye başlıyor 😊
suheyliii reyrey1149 küçükken tone derdim, ismini tone bilirdi 😅. Şuanda 3 yaşında süsü yada Süheyli diyoruz. Şuan ismini süsü olarak biliyor
ademnihal boncuk_29 aaaa bende ballı derim kuzu derim paşa diyoruz çoğunlukla ama ben boncuğum da derim gözlerinden dolayı🥰